Een tekst die mensen niet alleen aanspreekt, maar ook tot actie beweegt is belangrijk om het beste resultaat te bereiken. Hoe zorg je er nou voor dat mensen niet stoppen met lezen? Of dat je een call-to-action goed verwerkt in een tekst, zodat mensen ook écht actie ondernemen?
Door bepaalde technieken te gebruiken in je tekst, naast het verwerken van zoekwoorden, roep je interesse op bij de lezer, waardoor ze automatisch verder lezen op jouw website. Zo moet een tekst oprolbaar zijn, de juiste invalshoek hebben, betrouwbare bronnen bevatten en nog veel meer.
Daarnaast bestaan er verschillende soorten teksten. Dit gaat gepaard met de invalshoek van de tekst. Het is bijvoorbeeld een:
En zo zijn er nog veel andere verschillende soorten teksten. Wij helpen je te bepalen welke soort tekst het beste bij de boodschap past die jij jouw klanten wil meegeven.
Om tot een tekst met de juiste informatie te komen kunnen we bijvoorbeeld een interview met iemand binnen jullie bedrijf afnemen, soms is dit nodig om ook echt jullie expertise in een tekst te kunnen verwerken.
De meeste bedrijven hebben natuurlijk al teksten op de website staan, dit is alleen maar goed! Hieruit kunnen wij meestal al opmaken wat het doel is met een bepaalde tekst en dit gebruiken bij het schrijven van de nieuwe tekst. Nadat een tekst geschreven is vragen we jullie deze kritisch te bekijken, zodat we er zeker van zijn dat de inhoud juist is er geen fouten in zijn geslopen. Daarna zullen wij de tekst op basis van jullie feedback nog aanpassen voordat we ze op de website plaatsen.
Wordpress Rapporten Content Design Fotografie Online Marketing Responsive SEA
Elementor Google Analytics Tekst Mobile-First Online Marketing Video Optimaliseren SEO Video